You think you know people, and then they surprise you

Okej, till en början kan jag väl säga att jag hatar förkyldningar! 
Har varit brakförkyld i 2 veckor nu, utan bättring. Fått medicin och grejer men näe, inte det. 
Varit inne och inhalerat ett par gånger också, ingen höjdare alls. 
Praktiken har egentligen börjar nu, min skulle börjat i fredags, men eftersom jag mått som jag har gjort så skjöt vi fram den en vecka, vilket är väldigt skönt. Har börjat piggna till lite nu i alla fall. 
Så, mina helger framöver kommer spenderas på praktiken, vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt? 
Det bästa är väl att jag är ledig nästan alla dagar måndag-fredag. Tummen upp. 
 
Men, nu ska jag sova. I alla fall försöka. 
Hoppas jag vaknar upp piggare imon, för på fredag finns det inte tid för att va sjuk, inte. 
Godnatt peoples. 
 
Måste säga att jag saknar denna underbara människa otroligt mycket. Älskar dig syster, du är stark♥
 

Kommentarer

SKRIV DIN ÅSIKT HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback