BYA Väktarutbildning

Andra dagen på väktarutbildningen avklarad!
Höll på med Juridik idag, vilket jag trodde skulle vara riktigt tråkigt, men fan va spännande det var!
Eller om det är vår "lärare" som gjorde det intressant, så jävla go' snubbe!
istället för att sluta vid 5 fick vi sluta vid 4, vilket behövdes. Mot slutet satt vi och skrek åt varandra i princip för vi var så trötta, tummen upp på det? 
Nästa vecka börjar det praktiska lite, handfängsel och annat sådant, och ska verkligen blir hur roligt som helst! Taggad till tusen, seriöst.
"Läraren": "Ibland är det en och annan sak som går av, och blåmärken kommer ni få!" Jo tjena, blev lite smått nervös nu ;)
Men nej, sånt får man ta, ska ju hur som helst bli sjukligt spännande!
Och btw, några från jagkommerinteihågvart filmade oss idag, så frågade vi vad det skulle vara till och de sa att det först och främst kommer visas på kommunens hemsida eller så. Men att det eventuellt kommer visas som BIO-reklam och som TV-reklam. Awesome.
 
Exakt 8 dagar tills min födelsedag dessutom, och i helgen firas det med släkten och Kevin. På söndag följer jag kanske med och kollar på hans innebandymatch.
Men, borde nog försöka läsa lite ur boken vi ska läsa i svenskan, ska ha läst 4 kapitel av Flugornas Herre tills imorgon, och ja, med tanke på hur jobbigt det har varit med BYA:n känns det som att jag inte kommer orka läsa så mycket. Tss, näst intill ingen i klassen som har hunnit/orkat börja läsa än. Uupsi.
Och jag ber om förlåtelse att jag inte har uppdaterat på väldigt länge och blablabla.
 
 
 

Kommentarer

SKRIV DIN ÅSIKT HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback