Du sa att jag alltid gjorde fel tills jag inte längre va hel

Har inte orkat uppdatera på..ja, väldigt länge.
Det har hänt en hel del sedan sist, både bra och dåliga saker.
Mest bra känns det som.
 
Hade bara en lektion idag så stack till gymmet för att träna lite. När jag väl hade bytt om så insåg jag att jag hade glömt skorna hemma, smartass. Så jag åkte hem, hämtade skorna och åkte in vid 3 igen. Vi var där i ungefär 1,5 timme, jag, Arbnor och Jonathan. Körde lagom hårt, ni vet, så det skakar i hela kroppen och man knappt kan gå efteråt. Får passa på att träna när jag väl kan, ska ju operera foten nästa vecka, och kommer inte kunna träna på ett bra tag sen.. suger ganska hårt. Har kommit igång riktigt bra med träningen, så kommer detta, gah!
Men ja, så kan det vara. Imorgon är det skola, kanske att jag drar till gymmet också. Och eventuellt svänger förbi Fortnox och fixar biljetter till Vipers match på måndag. Får se vad jag hinner och orkar.

Nu ska jag sovasovasova! God natt folks.
 
 

Kommentarer

SKRIV DIN ÅSIKT HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback