Fotostudio och fina vänner

Åhgud, det är en vecka kvar i skolan sedan är det äntligen jullov. Efter man har haft prov på prov + inlämningsuppgifter de senaste veckorna så ska det blir skönt att ta det lugnt!
 

Och idag sticker jag och mamma till Grand Samarkand en stund för att fixa de sista julklapparna, sedan ska jag försöka hitta en nyårsklänning så man har det fixat. Sedan får man se om man träffar Danne en liten stund, beror lite på! Annars blir det ganska lugnt idag för min del, packa lite smått inför imorgon kanske då jag och Sabina har bokat fotostudion.

Men nu ska jag göra mig iordning och sedan drar vi till stan!

 

Från förra fotograferingen i studion.

 

Kommentarer

SKRIV DIN ÅSIKT HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback